Welcome
Photobucket
Photobucket
sedih tapi gembira
Saturday, March 12, 2011,9:43 PM



nak di jadikan ceritaaa. tadi sebelum saya balik ke kedah, kawan lama saya msg saya nk jumpa. mmg dah lama kami xberjumpa. sejak dia pindah n9 dan skola lain. mmg susahla nk jumpa. yg saya terharunya, dia memang sangatlah rajin n berusaha nk jumpa saya. sedangkan saya? duduk rumah dan tggukan kedatangannya sahaja. maaf ye sahabat harap awak faham. hee. okee. mula2 dia sesat otw nk dtg umah. al maklum lahhh lame sgt dah xdtg umah saya. hee. sib bek dia dpt cam umah saya. lau x, xdptla kite ketemu. wahhh. sesampainya dia. ya, ALLAH . subhannallah. saya rasa nk menangis menitis air mata okee. lama gila xjumpa. akhirnya jumpa jugak. sib bek dapat cover dan dia xnmpk. salam, peluk cium. rindu sgt oke. hmm. ada hikmah sebalik rusuhan kt mesir 2. lau ta, mmg dia xblik n dtg umah saya punn. alhamdulillah. sesudah peluk cium, jemput masuk. hidang air. dekya pun ada. wahh. dah kacak sumenya. haha. mcm2 la cite. dulu xnah pun bsembang dgn dekya 2. haha. malu. kahaka. skrg dah oke. so, kami berceritala mcm3. cerita dia kt mesir. mcm3 yg aku dpt tau. tp masa selama 1 jam. mmg xckup nk sembang oke. ish. harap dapt jumpa lg ye syarifah khaulah syamimi syed ahmad johari. :) jaga diri oke d mesir 2. makan byk2. saya dah besar. awak je x besar2 lg. kirim salam umi dan walid. lama xjumpa durang. study betol2. oke? saya syg awak oke? terlepas gak rindu selama 7 tahun xjumpa xsilap saya.

hee.



friend forever till endss

truhtly,
nurul syakilla amir
^.^

© 2009 - 2010 @ bebuihpelangi.blogspot.com