Welcome
Photobucket
Photobucket
sangat rindukannya
Tuesday, March 15, 2011,10:38 AM

oke. assalamualaikum buat mereka yg membaca post nie. ahaha. hmm. seperti tjok yg di atas tuu. yeee. aku tersangatlah rindukan waktu zaman sekolah dulu. tersangat okeee. antara benda yang aku sangat rinduu ;

1. rindu mom aku kejot aku tiap2 pagi nak ke sekolahhh.
2. rindu abah anta dan amik dari sekolah tiap tiap hari . haha.

3. rindu waktu belajar di sekolah even salu merungut kat cikgu sebab penat, class abis sampai petang.

4. rindu nak bawa bekal yg disediakan oleh ma tiap2 ari. rindu sgt nasi dlm plastik, roti jem, sosej , beger , roti telor dan byk lagi mkanan yg dbekalkan oleh maa.

5. rindu nak kongsi makanan dgn kawan2 dlm plastik yg sama. sbb nk jimat duitkan kan. dan ten akan ckp, ptotla kau pandai. mak asik bekalkan makanan yg pelik2. ahaha. thx ten. 2 doa dan berkat kedua org tua akulaaa. ! :)

6. rindu nak masak dlm klass katering. walaupun, salu bising dan letih nk basuh balik peralatan yg dgunakan tuu.

7. rindu dgn semua cikgu yg sayang dan kenal saya. :)

8. rindu nak jual makanan yg kami buat dgn hrga yg berpatutan.

9. rindu sahabat sahabat sekolah saya dr form1-form5.

10. SAYA SANGAT RINDU UTK BERMAIN BOLA BALING ! ! ! waaa :(

11. rindu nk menyanyi lagu sekolah dan asma ul husna tiap2 pagi smpai saya dah reti me'alunkannya. huhu.

12. rindu nk cari pasal wat lawak bodoh dan sembang lucah dgn rakan sekelas. HAHAHA.
13. rindu nk kuar ke bandar BERAMAI RAMAI naik bas dgn kawan kawan.

14. rindu sangat waktu belajar sorang2 dlm bilik tidur saya tuuu.

15. rindu segalanya yang pernah hadir dalam segala perbuatan dan perlakuan saya.

16. SAYA SANGAT RINDU WAKTU KURUS DAN AKTIF SAYA DULU !


saya berharap, segalanya akan kembali macam dulu. agar rindu saya berbalas. haha
:D

© 2009 - 2010 @ bebuihpelangi.blogspot.com